"SERIJSKI PROGRAM" - vasih Top 5;
+16
crow
Jasko
culfis
Силни
Snake Plissken
Gil-galad
Elesar
Lord Vader89
Ultras
manhunter
Woolf
Sakem
Ultex035
milandj3
kobra
Morrison
20 posters
Strana 1 od 3
Strana 1 od 3 • 1, 2, 3
"SERIJSKI PROGRAM" - vasih Top 5;
Navedite 5 omiljenih vam TV serija.
Sitkomi, domace boze, latino i turske sapunice...ne dajte se sputavati.
Sitkomi, domace boze, latino i turske sapunice...ne dajte se sputavati.
Morrison- Domaćin
- Datum upisa : 24.12.2010
Broj poruka : 1710
Re: "SERIJSKI PROGRAM" - vasih Top 5;
Koje serije? One koje sada gledamo ili one koje smo uopšte gledali! pa makar bilo i pre dvadeset godina i više godina?
kobra- Special guest star
- Datum upisa : 25.02.2011
Broj poruka : 339
Re: "SERIJSKI PROGRAM" - vasih Top 5;
All time. Meni ce trebati ohoho vremena da razmislim.
Morrison- Domaćin
- Datum upisa : 24.12.2010
Broj poruka : 1710
Re: "SERIJSKI PROGRAM" - vasih Top 5;
I meni! Bacam se na razmišljanje, a sutra objavljujem spisak. Valjda ću se prisetiti najboljih od nekoliko stotina serija koje sam gledao!
kobra- Special guest star
- Datum upisa : 25.02.2011
Broj poruka : 339
Re: "SERIJSKI PROGRAM" - vasih Top 5;
JAMES COOK australijska iz recimo 1987-e
HEMINGVEJ sa Stejski Kicom u glavnoj ulozi, isto neki kraj osamdesetih
VUK KARADZIC
NEPOKORENI GRAD
DOSIJE X
THE SIMPSONS
GALACTICA (ona originalna)
ALEKSA SANTIC
TWIN PEAKS
CHICAGO HOPE
HEMINGVEJ sa Stejski Kicom u glavnoj ulozi, isto neki kraj osamdesetih
VUK KARADZIC
NEPOKORENI GRAD
DOSIJE X
THE SIMPSONS
GALACTICA (ona originalna)
ALEKSA SANTIC
TWIN PEAKS
CHICAGO HOPE
Re: "SERIJSKI PROGRAM" - vasih Top 5;
1.Lost
2.Dexter
3.Prison Break
4.The Big Bang Theory
5.The Simpsons
2.Dexter
3.Prison Break
4.The Big Bang Theory
5.The Simpsons
Ultex035- Novajlija
- Datum upisa : 20.02.2011
Broj poruka : 16
Re: "SERIJSKI PROGRAM" - vasih Top 5;
Mucke,Simpsonovi,Dexter,Tropska vrelina...Hmmm za petu cu da razmislim.
Sakem- Novajlija
- Datum upisa : 04.03.2011
Broj poruka : 13
Re: "SERIJSKI PROGRAM" - vasih Top 5;
Za prvo mesto se slažem sa Sakemom , ubedljivo ;
1. Only Fools And Horses
2. Coupling
3. Monty Python and the Flying Circus
4. Sons of Anarcy
5. House MD / Twin Peaks
1. Only Fools And Horses
2. Coupling
3. Monty Python and the Flying Circus
4. Sons of Anarcy
5. House MD / Twin Peaks
Woolf- Zaslužan član
- Datum upisa : 11.02.2011
Broj poruka : 396
Re: "SERIJSKI PROGRAM" - vasih Top 5;
Nakon 24casovnog 'okretanja zupcanika', evo:
1. Mucke
2. Simpsonovi
3. Crna Guja
4. Mapet Sou
5. Dekster
Gledao sam da ne idem za nekim 'sadasnjim' misljenjem, vec da se prisetim kakav mi je utisak ostao nakon prvog gledanja.
Mozda je ipak trebalo staviti Top 10...
EDIT:
Ipak su mapetovci istisnuli 'pozoriste u kuci'.
1. Mucke
2. Simpsonovi
3. Crna Guja
4. Mapet Sou
5. Dekster
Gledao sam da ne idem za nekim 'sadasnjim' misljenjem, vec da se prisetim kakav mi je utisak ostao nakon prvog gledanja.
Mozda je ipak trebalo staviti Top 10...
EDIT:
Ipak su mapetovci istisnuli 'pozoriste u kuci'.
Poslednji izmenio Morrison dana Čet 07 Apr 2011, 04:51, izmenjeno ukupno 1 puta
Morrison- Domaćin
- Datum upisa : 24.12.2010
Broj poruka : 1710
Re: "SERIJSKI PROGRAM" - vasih Top 5;
Ja sam se opredelio za ovih pet iako je bilo još mnogo kandidata:
1. Usamljena golubica - Tomi Li Džons i Robert Dival
2. Šerlok Holms - Džeremi Bret
3. Gospodar zveri
4. Alo Alo
5. Bonanca
Otpali su: Džim iz džungle, U znaku Zoroa, Medijum, U dimu baruta, Monk Mućke, Šerif u Njujorku, Zona sumraka...
1. Usamljena golubica - Tomi Li Džons i Robert Dival
2. Šerlok Holms - Džeremi Bret
3. Gospodar zveri
4. Alo Alo
5. Bonanca
Otpali su: Džim iz džungle, U znaku Zoroa, Medijum, U dimu baruta, Monk Mućke, Šerif u Njujorku, Zona sumraka...
kobra- Special guest star
- Datum upisa : 25.02.2011
Broj poruka : 339
Re: "SERIJSKI PROGRAM" - vasih Top 5;
Eto neka bude peta Into the west.
Sakem- Novajlija
- Datum upisa : 04.03.2011
Broj poruka : 13
Re: "SERIJSKI PROGRAM" - vasih Top 5;
Ufff, evo ja ću sad na brzinu, pa ću posle da popravljam.
KomeNdije:
Alo,alo
Friends
Ellen
Malcolm in the middle
Everybody loves Raymond
otpali: Nanny, Black Adder, Scrubs, Cheers,Roseanne...
"Ozbiljne"
Dosije X
Marco Polo
Twin Peaks
Midnight caller
Kriminalističke priče
otpali u poslednjem momentu:Shogun,LA Law, Into the west,Deadwood, Zona sumraka...
KomeNdije:
Alo,alo
Friends
Ellen
Malcolm in the middle
Everybody loves Raymond
otpali: Nanny, Black Adder, Scrubs, Cheers,Roseanne...
"Ozbiljne"
Dosije X
Marco Polo
Twin Peaks
Midnight caller
Kriminalističke priče
otpali u poslednjem momentu:Shogun,LA Law, Into the west,Deadwood, Zona sumraka...
manhunter- Domaćin
- Datum upisa : 20.12.2010
Broj poruka : 1318
Re: "SERIJSKI PROGRAM" - vasih Top 5;
manhunter ::...
Kriminalističke priče...
Legendo :
Kako si se njih setio, bravo!
Odlična serija!
Mućke!
Sajnfild!
Crna Guja!
Mister Bin!
Prijatelji!
Setiću se sigurno još bar desetak
Re: "SERIJSKI PROGRAM" - vasih Top 5;
ali kako ljudima mogu da otpadnu Mucke zbog Alo Alo???? :
mislim, pitam, zanimaju me misljenja, posto konkretno jos nisam cuo nijedno :(
Nanny? :(
mislim, pitam, zanimaju me misljenja, posto konkretno jos nisam cuo nijedno :(
Nanny? :(
Lord Vader89- Domaćin
- Datum upisa : 25.12.2010
Broj poruka : 2589
Re: "SERIJSKI PROGRAM" - vasih Top 5;
Nema postavljanja pitanja dok ne postavis svojih 5. :
Morrison- Domaćin
- Datum upisa : 24.12.2010
Broj poruka : 1710
Re: "SERIJSKI PROGRAM" - vasih Top 5;
pih.... :
ne bih se mogao odluciti....
Mucke moraju na prvo mesto, jednostavno nema serije koja bi mi ih mogla zameniti. Celu seriju overim barem jednom godisnje. I svaki put mi je kao prvi :)
Mozda bih na drugo mesto stavio recimo Zvezdane staze....a ako bih morao da biram, bio bi Deep space nine, ili evt. The next generation.
A dalje....ah, sta dalje....
Monti Pajtonov leteci cirkus, Alo Alo, Nepristojni ljudi, Parovi, Crna Guja, Fawlty towers....od amera The Addams family, The Big bang theory, The Simpsons
dosta vam je ovo, imate prve dve :)
ne bih se mogao odluciti....
Mucke moraju na prvo mesto, jednostavno nema serije koja bi mi ih mogla zameniti. Celu seriju overim barem jednom godisnje. I svaki put mi je kao prvi :)
Mozda bih na drugo mesto stavio recimo Zvezdane staze....a ako bih morao da biram, bio bi Deep space nine, ili evt. The next generation.
A dalje....ah, sta dalje....
Monti Pajtonov leteci cirkus, Alo Alo, Nepristojni ljudi, Parovi, Crna Guja, Fawlty towers....od amera The Addams family, The Big bang theory, The Simpsons
dosta vam je ovo, imate prve dve :)
Lord Vader89- Domaćin
- Datum upisa : 25.12.2010
Broj poruka : 2589
Re: "SERIJSKI PROGRAM" - vasih Top 5;
Evo slučajnosti! Moj broj jedan na top listi, "Usamljena golubica" se reprizira na "Prvoj televiziji"! Prva epizoda je u subotu u 14,45h a repriza je u nedelju u 08,45. Ko ima vremena neka je pogleda i neće se kajati.
kobra- Special guest star
- Datum upisa : 25.02.2011
Broj poruka : 339
Re: "SERIJSKI PROGRAM" - vasih Top 5;
Stvarno je tesko ograniciti na 5, ali evo, bez nekog preteranog redosleda:
- Only Fools and Horses
- X-Files
- Coupling
- Man Behaving Badly
- Black Adder
- Only Fools and Horses
- X-Files
- Coupling
- Man Behaving Badly
- Black Adder
Elesar- Zaslužan član
- Datum upisa : 14.01.2011
Broj poruka : 475
Re: "SERIJSKI PROGRAM" - vasih Top 5;
kobra ::Evo slučajnosti! Moj broj jedan na top listi, "Usamljena golubica" se reprizira na "Prvoj televiziji"! Prva epizoda je u subotu u 14,45h a repriza je u nedelju u 08,45. Ko ima vremena neka je pogleda i neće se kajati.
Odgledao sam jednu epizodu na Prvoj, ali uz naveći trud nisam uspeo da se setim kad se ovo davalo... Kad i gde je to išlo kod nas?
manhunter- Domaćin
- Datum upisa : 20.12.2010
Broj poruka : 1318
Re: "SERIJSKI PROGRAM" - vasih Top 5;
Trenutno (a to traje već dve godine) gleduckam The X-Files iznova, jer na tv-u nikada nisam uspeo da pohvatam sve konce... I s teškom mukom sam stigao do četvrte sezone, iako nekih 5-6 epizoda koje sam voleo i ranije su bez konkurencije, posebno savršena trodelna - prelaz s druge na treću sezonu, grobnica sa alienima u pustinji, tu se prvi put pojavljuje indijanac Albert Holsteen...
Makar privremeno, Dosije X ću izbaciti s liste top 5...
Twin Peaks
Bangkok Hilton (mini serija)
That 70's Show
The Big Bang Theory
Složna braća
Makar privremeno, Dosije X ću izbaciti s liste top 5...
Twin Peaks
Bangkok Hilton (mini serija)
That 70's Show
The Big Bang Theory
Složna braća
Gil-galad- Domaćin
- Datum upisa : 31.01.2011
Broj poruka : 2104
Re: "SERIJSKI PROGRAM" - vasih Top 5;
Cuti bre Vejderu, vidis da je ludom Hanteru ispao Black Adder zbog Malkoma.
I Hanteru, ono Ellen nije valjda sa Elen Dedzeneris? :/
I Hanteru, ono Ellen nije valjda sa Elen Dedzeneris? :/
Snake Plissken- Zaslužan član
- Datum upisa : 06.06.2011
Broj poruka : 619
Re: "SERIJSKI PROGRAM" - vasih Top 5;
Gil-galad ::Trenutno (a to traje već dve godine) gleduckam The X-Files iznova, jer na tv-u nikada nisam uspeo da pohvatam sve konce... I s teškom mukom sam stigao do četvrte sezone, iako nekih 5-6 epizoda koje sam voleo i ranije su bez konkurencije, posebno savršena trodelna - prelaz s druge na treću sezonu, grobnica sa alienima u pustinji, tu se prvi put pojavljuje indijanac Albert Holsteen...
Makar privremeno, Dosije X ću izbaciti s liste top 5...
Twin Peaks
Bangkok Hilton (mini serija)
That 70's Show
The Big Bang Theory
Složna braća
hihihih, "brate rodjeni"
ja Xfiles gulim vec pola godine, i taman sam negde pri kraju druge sezone
uh, jedva cekam to sa Anasazima
inace mi do jaja idu na zivce epizode koje veze nemaju sa "glavnom tematikom"
iako ima dobrih, od najskorijih primera iz druge sezone - ona sa cirkusom i zakrzljalim sijamskim blizancem, uh, sjajno
Lord Vader89- Domaćin
- Datum upisa : 25.12.2010
Broj poruka : 2589
Re: "SERIJSKI PROGRAM" - vasih Top 5;
Da, ta u cirkusu je u top 10. Meni je još posebno draga Ice, iz prve sezone, mislim da je to sedma epizoda, kad petljaju s onim crvima...
Inače, hoću sad to malo da ubrzam, makar do kraja šeste sezone, posle već nije to-to, osim možda sedme delimično...
Te neke baš dosadne epizode mi ubiju želju za gledanjem i zato ću, kada sve pogledam, da krenem ponovo redom samo sa continuity epizodama...
Inače, hoću sad to malo da ubrzam, makar do kraja šeste sezone, posle već nije to-to, osim možda sedme delimično...
Te neke baš dosadne epizode mi ubiju želju za gledanjem i zato ću, kada sve pogledam, da krenem ponovo redom samo sa continuity epizodama...
Gil-galad- Domaćin
- Datum upisa : 31.01.2011
Broj poruka : 2104
Re: "SERIJSKI PROGRAM" - vasih Top 5;
isto razmisljamo
(somethin' new there? )
(somethin' new there? )
Lord Vader89- Domaćin
- Datum upisa : 25.12.2010
Broj poruka : 2589
Re: "SERIJSKI PROGRAM" - vasih Top 5;
Napravićemo temu The X-Files, definitivno! Samo kad me ne bude mrzelo da to fino uredim...
Gil-galad- Domaćin
- Datum upisa : 31.01.2011
Broj poruka : 2104
Strana 1 od 3 • 1, 2, 3
Similar topics
» Vaših top 10 stripova
» Snežni Samit Stripadžija Srbije
» Međunarodna strip konferencija "Kragujevac, godine prve"
» GRRR!PROGRAM 28.12.2012.
» 10. MEĐUNARODNI SALON STRIPA - 2012.
» Snežni Samit Stripadžija Srbije
» Međunarodna strip konferencija "Kragujevac, godine prve"
» GRRR!PROGRAM 28.12.2012.
» 10. MEĐUNARODNI SALON STRIPA - 2012.
Strana 1 od 3
Dozvole ovog foruma:
Ne možete odgovarati na teme u ovom forumu
|
|